Ta strona używa plików COOKIES i posiada własną Politykę Prywatności oraz zasady przetwarzania danych osobowych. Korzystając z tej strony, akceptujesz te zasady zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Czytaj więcej...

Usługi informatyczne  dla placówek medycznych

System informatyczny CRM dla agencji nieruchomości


CRM czyli Customer Relationship Management oznacza strategię zarządzania relacjami z klientami, a także system informatyczny służący do jej realizacji.
System informatyczny CRM dla agencji nieruchomościSystem informatyczny realizowany w oparciu o platformę WEBCON, składa się z następujących elementów systemowych:

  1. Dashboard - ekran startowy z którego można rozpocząć pracę na platformie WebCon. Dashboard prezentuje aktualne zadania użytkownika, kalendarz oraz umożliwia startowanie procesów w zdefiniowanych obiegach.
  2. Obiegi - składające się z formularzy do wprowadzenia, weryfikacji i zatwierdzania danych na poszczególnych krokach procesu zdefiniowanego według potrzeb klienta.
  3. Integracja (Otodom, GUS/CEIDG),
  4. Słowniki.

Przykładowe obiegi:Przykładowe obiegi dla agencji nieruchomości

  • Obieg Nieruchomości
  • Obieg Otodom
  • Obieg Zaplanuj zadanie

Najważniejsze funkcje

  • centrum komunikacji z klientem,
  • zarządzanie kontaktami i klientami,
  • zarządzanie zadaniami,
  • automatyzacja zadań,
  • analiza danych i raportowanie,
  • sprawna komunikacja wewnętrzna w firmie w związku z realizacją zadań.

Korzyści

  • przekształcenie wykonywanych fizycznych zadań w procesy cyfrowe,
  • automatyzacja procesów biznesowych,
  • lepsza obsługa klienta,
  • płynniejszy workflow pracy,
  • sprawniejsze zarządzanie danymi klientów,
  • łatwiejsze śledzenie historii interakcji z klientem,
  • szybsza i skuteczniejsza analiza danych,
  • lepsza komunikacja w zespole.
Do pobrania

System informatyczny CRM dla agencji nieruchomości
Platforma WEBCON BPS