System informatyczny CRM dla agencji nieruchomości
CRM czyli Customer Relationship Management oznacza strategię zarządzania relacjami z klientami, a także system informatyczny służący do jej realizacji.
System informatyczny realizowany w oparciu o platformę WEBCON, składa się z następujących elementów systemowych:
- Dashboard - ekran startowy z którego można rozpocząć pracę na platformie WebCon. Dashboard prezentuje aktualne zadania użytkownika, kalendarz oraz umożliwia startowanie procesów w zdefiniowanych obiegach.
- Obiegi - składające się z formularzy do wprowadzenia, weryfikacji i zatwierdzania danych na poszczególnych krokach procesu zdefiniowanego według potrzeb klienta.
- Integracja (Otodom, GUS/CEIDG),
- Słowniki.
Przykładowe obiegi:
- Obieg Nieruchomości
- Obieg Otodom
- Obieg Zaplanuj zadanie
Najważniejsze funkcje
- centrum komunikacji z klientem,
- zarządzanie kontaktami i klientami,
- zarządzanie zadaniami,
- automatyzacja zadań,
- analiza danych i raportowanie,
- sprawna komunikacja wewnętrzna w firmie w związku z realizacją zadań.
Korzyści
- przekształcenie wykonywanych fizycznych zadań w procesy cyfrowe,
- automatyzacja procesów biznesowych,
- lepsza obsługa klienta,
- płynniejszy workflow pracy,
- sprawniejsze zarządzanie danymi klientów,
- łatwiejsze śledzenie historii interakcji z klientem,
- szybsza i skuteczniejsza analiza danych,
- lepsza komunikacja w zespole.
Do pobrania
System informatyczny CRM dla agencji nieruchomości
Platforma WEBCON BPS